يكشنبه 27 مرداد 1398   04:06:50
معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلیمعاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی
بازديدهابازديدها
تعداد بازديد اين صفحه: 1446376
تعداد بازديد از سايت: 76899016
تعداد بازديد زيرپورتال: 1446376
اين زيرپورتال امروز: 35
در امروز: 2384
اين صفحه امروز: 35
لزوم همراه داشتن كارت ورود به جلسات امتحانات پايان ترم3972

نامه به شماره 3217 تاريخ  10 ارديبهشت ماه 1398 مدير محترم آموزش دانشگاه، رسما از كليه واحدهاي دانشگاه كه در برگزاري امتحانات پايان ترم همكاري دارند اعلام شده كه  دانشجويان براي ورود به جلسه امتحان  حتما كارت ورود به جلسه امتحان (گزارش 428 ) را به همراه داشته باشند. در غير اينصورت از ورود دانشجو به جلسه امتحان جلوگيري شود لازم بذكر است دانشجويان شهريه پرداز درصورت عدم بدهي مي توانند كارت ورود به جلسه امتحان خود را دريافت نمايند.

اسامي پذيرفته شدگان آيين نامه پذيرش بدون آزمون استعداد درخشان در دوره تحصيلي مقطع دكتري مهرماه سال 1397 دانشگاه قم
  1. خانم پروين گلفام  رشته مهندسي عمران (آب و سازه هاي هيدروليكي)
  2. آقاي محمد علي فتحعلي  رشته مهندسي عمران (سازه)
  3. آقاي مهدي بابا گلي موزيرجي   رشته مهندسي فناوري اطلاعات (تجارت الكترونيكي)
  4. خانم بهناز نانواي سابق  رشته اقتصاد اسلامي
  5. آقاي شاهرخ سالاريان  رشته تفسير تطبيقي
اطلاعيه تمديد فراخوان پذيرش دانشجو از طريق استعداد درخشان
تمديد زمان فراخوان پذيرش دانشجو از طريق آيين نامه پذيرش بدون آزمون استعداد درخشان (برگزيدگان علمي) سال 1397 (ارشد، دكتري)
1. پذيرش استعداد درخشان در مطقع كارشناسي ارشد تا تاريخ 26 ارديبهشت ماه 1397 تمديد شد.
2. پذيرش استعداد درخشان در مقطع دكتري تا تاريخ 2 خرداد ماه 1397 تمديد شد.
برنامه ريزي و نظارت آموزشي
اين قسمت در حال بازسازي مي باشد

باز سازي
اين قسمت در حال باز سازي مي باشد



توجه: اتمام مهت ارائه فرم انصراف از تاريخ 1398/4/29



«اطلاعيه جديد بنياد ملي نخبگان استان قم»

پشتيباني از فعاليت هاي علمي و فرهنگي
شيوه نامه پشتيباني از فعاليت هاي علمي و فرهنگي سال 99-98
فراخان پشتيباني از فعاليت هاي علمي و فرهنگي

مجموعه قوانين

مجموعه قوانين و مقررات وزارت علوم منتشرشده در سال 1392

براي مشاهده فايلها بر روي آنها کليک و براي دريافت و ذخيره، بر روي آنها کليک راست نموده و گزينه save target as را انتخاب نماييد.
فايلها
01- کليات.pdf 790.297 KB
02- تشکيلات، مالي، معاملاتي.pdf 844.622 KB
03- اعضاي هيأت علمي.pdf 1.23 MB
04- اعضاي غيرهيأت علمي.pdf 481.561 KB
05- ايثارگران.pdf 911.028 KB
06- آموزشي.pdf 1.31 MB
07- پژوهشي.pdf 877.136 KB
08- فرهنگي.pdf 966.911 KB
09- دانشجويي.pdf 1.56 MB
10- انتظامي، انضباطي، تخلفات.pdf 525.044 KB
آموزش وب سايت
فايلهاي مورد نياز دانشگاه منتخب

براي مشاهده هر فايل، بر روي آن کليک نماييد.

براي دريافت هر فايل بر روي آن کليک راست نموده و گزينه Save target as را انتخاب نماييد.

فايلها
01- سياهه.pdf 89.787 KB
02- دانشنامه.pdf 126.362 KB
03- گواهي موقت.pdf 147.548 KB
04- تأييديه.pdf 87.055 KB
05- درخواست تأييديه.pdf 163.475 KB
06- درخواست دانشنامه.pdf 134.557 KB
07- درخواست ترجمه.pdf 133.406 KB
08- مدارک لازم.pdf 156.944 KB
09- نامه درخواست خروج از کشور.pdf 108.172 KB
10- فرم خروج از کشور.pdf 114.878 KB
لزوم معرفي نماينده.pdf 144.429 KB
صفحه اصلي دانشگاه منتخب

وزارت علوم، تحقيقات و فناوري در سال 1387و بر اساس سياست تمرکززدايي اقدام به واگذاري برخي اختيارات خود در زمينه صدور تأييديه تحصيلي و دانشنامه به تعدادي از دانشگاه­هاي کشور نمود. اين فويض اختيار طبق آيين نامه مربوطه مصوب 27/7/87 انجام مي­گرفت که در استان قم و طي حکم شماره 74151/11/43 وزير محترم وقت به دانشگاه قم به عنوان دانشگاه منتخب استان واگذار گرديد.
انجام مراحل مختلف صدور تأييديه تحصيلي و دانشنامه در مؤسسات آموزش عالي استان و سپس در دانشگاه منتخب بر اساس آيين­نامه فوق­الذکر و دستورالعمل­ها و فرم­هاي وزارتي است که تمامي مدارک مرتبط در ذيل ارائه شده است.
بديهي است مطالعه دقيق و انجام کامل گردش کارهاي ذکر شده موجب تسريع در پاسخ­گويي دانشگاه منتخب خواهد شد.
تذکرات لازم :

1- جهت دريافت اطلاعات کامل و مدارک لازم براي هردرخواست از منوي سمت راست، دانشگاه منتخب و سپس فايلهاي مورد نياز را انتخاب نماييد.
2- از آنجا که صدور تأييديه تحصيلي و دانشنامه از اهميت خاصي برخوردار است، رعايت کامل ضوابط و مقررات در درجه اول اهميت قرار دارد، لذا مقتضي است مؤسسات محترم تا قبل از تکميل مدارک اقدام به ارسال درخواست ننمايند، زيرا دانشگاه منتخب از اقدام در مورد پرونده­هاي ناقص معذور خواهد بود.
3- از تاريخ 17/11/92 پاسخگويي دانشگاه منتخب فقط به نماينده معرفي شده از سوي مؤسسه خواهد بود.

4- تأييديه تحصيلي از مدارک محرمانه پرونده بوده و تحويل دانشنامه نيز به نماينده معرفي شده مؤسسه انجام    مي­شود لذا اکيداً به متقاضيان توصيه گردد از مراجعه حضوري به دانشگاه منتخب خودداري نمايند.
5- با توجه به حجم زياد پرونده­هاي ارسالي ازمؤسسات، شيوه بررسي آنها، ترتيب تاريخ وصول پرونده بدون نقص به دانشگاه منتخب مي­باشد. بنابراين با توجه به اينکه معمولاً به پيوست مکاتبات ارسالي هر مؤسسه پرونده­هاي زيادي وجود دارد، بعضاً در طول يک هفته تعداد 100 تا 150 پرونده به دانشگاه منتخب واصل مي­گردد که در نتيجه نوبت رسيدگي اولين مکاتبه بعدي، پس از 150 پرونده خواهد بود. اين بدان معني است که زمان رسيدگي طولاني خواهد بود که صبر و بردباري متقاضيان و مؤسات محترم را مي­طلبد.
ويژه اعضاي هيات علمي
کاربر گرامي !
باسلام صفحه در حال طراحي است.
کميته منتخب
کميته منتخب

به دستور معاون محترم آموزشي دانشگاه فعاليت کميته منتخب تا اطلاع ثانوي متوقف مي باشد

 کميته منتخب اموزش دانشگاه قم براساس مصوبه مورخ 25/9/87 شوراي آموزشي دانشگاه با اهداف زير تشکيل شد:
-         تمرکز زدايي از شوراهاي آموزشي و تحصيلات تکميلي دانشگاه
-         تسريع در رسيدگي به درخواستهاي دانشجويان
-         نظارت دقيق تر بر روند آموزشي دانشگاه
-         اصلاح و به روز رساني مداوم فرايندهاي آموزشي
وظايف :
-         بررسي درخواستهاي دانشجويي که نياز به طرح در شوراي آموزشي يا شوراي تحصيلات تکميلي دارد
-         بررسي کارشناسي و تصميم­گيري نهايي در مورد مشکلات آموزشي دانشجويان
-         تصحيح روند انجام امور آموزشي دانشگاه
-         تهيه و تصويب فرمهاي آموزشي، گردش کار و فلوچارتها
 
اعضا :
آقاي دکتر خالقي – مدير امور آموزش – رئيس کميته
آقاي دکتر محمودي – مدير تحصيلات تکميلي
آقاي دکتر حبيب زاده – معاون آموزشي دانشکده ادبيات و علوم انساني
آقاي دکتر مويدي – معاون آموزشي دانشکده فني و مهندسي
آقاي دکتر اعرابي – معاون آموزشي دانشکده الهيات و معارف اسلامي
آقاي دکتر تقي پور – معاون آموزشي دانشکده علوم پايه
آقاي دکتر اکبرپور – معاون آموزشي پرديس خودگردان
خانم دکتر ساطع – سرپرست آموزشي پرديس خواهران
آقاي فرهمند – کارشناس برنامه ريزي آموزشي – دبير کميته
آقاي عبدالکريمي – کارشناس واحد رايانه آموزش
 
 
آمار کاري تا آخرين جلسه 22/06/94 :
-         تعداد جلسات 115 جلسه
-         درخواستهاي دانشجويي بررسي شده 1269 مورد
 
گروه آموزشهاي عالي آزاد

تقويم آموزشي مركز آموزشهاي عالي آزاد دانشگاه قم
آموزشهاي آزاد دانشگاه دوره ها/ كلاسهاي خود را بصورت فصلي با اعلام بازه زماني خود برگزار مي كند.
بازه زماني براي فصل تابستان 1398 از 9 تيرماه الي 16 مرداد ماه 1398 مي باشد.
در حال حاضر 30 كلاس حضوري براي اين فصل در نظر گرفته شده است جهت
دريافت جزئيات و يا ثبت نام در دوره بر روي نام كلاس كليك كنيد.(آدرس وب سايت oe.qom.ac.ir)
لازم بذكر است كلاس به محض رسيدن به حد نصاب تشكيل مي شود تلفن پشتيباني 32103556 ساعت پاسخگويي 11:30 الي 13 همه روزه ، بجز  روزهاي تعطيل
كانال آموزشهاي عالي آزاد در پيام رسان ايتا    

كلاسهاي حضوري مركزآموزشهاي عالي آزاد دانشگاه قم در تابستان 1398

رديف

نام دوره

تعداد ساعت

 

 

مدرس

حداقل نفرات

حداكثر نفرات

شهريه به ازاي هر نفر (هزار تومان)

1

Free discussion مقدماتي (اساتيد و كارمندان)

20

مهدي معظمي

6

10

100

2

Free discussion

پيشرفته (اساتيد و كارمندان)

15

مهدي معظمي

5

8

100

3

Free discussion مقدماتي (دانشجويان)

15

مهدي معظمي

6

10

100

4

Free discussion

پيشرفته (دانشجويان)

15

مهدي معظمي

5

8

100

5

دوره زبان ترميك

30

مهدي معظمي

10

20

70

6

آموزش مكاتبه انگليسي (ويژه اساتيد و كارمندان)

10

دكتر محمد رضا فخر روحاني

8

12

300

7

مشاوره تحصيلي

1

مشاورين گروه آموزشي
اعضاي هيئت علمي دانشگاه قم

12

80

8

PHP مقدماتي

30

مهندس علي مسعودي علوي

10

20

250

9

PHP پيشرفته (مبتني بر فريم ورك لاراول)

30

مهندس علي مسعودي علوي

10

20

350

10

LPIC-1

30

حامد گائيني

10

20

250

11

دوره هاي امنيت ضمن خدمت كاركنان (بما)

 

جزئيات اعلام خواهد شد

 

 

 

12

دوره هاي امنيت ضمن خدمت كاركنان (آكفا)

 

جزئيات اعلام خواهد شد

 

 

 

13

دوره امنيت Security+

 

جزئيات اعلام خواهد شد

 

 

 

14

د.ره امنيت امن سازي سرور

 

جزئيات اعلام خواهد شد

 

 

 

15

آمادگي آزمون هاي حقوقي(حقوق جزاي اختصاصي

120

جزئيات اعلام خواهد شد

 

 

 

16

حقوق جزاي عمومي

120

جزئيات اعلام خواهد شد

 

 

 

17

آيين دادرسي كيفري

80

جزئيات اعلام خواهد شد

 

 

 

18

آيين دادرسي مدني

120

جزئيات اعلام خواهد شد

 

 

 

19

حقوق تجارت

100

جزئيات اعلام خواهد شد

 

 

 

20

حقوق مدني

220

جزئيات اعلام خواهد شد

 

 

 

21

اصول فقه

60

جزئيات اعلام خواهد شد

 

 

 

22

متون حقوقي به زبان خارجي

60

جزئيات اعلام خواهد شد

 

 

 

23

 

حقوق اتباع خارجي

 

60

 

دكتر مصطفي فضائلي و سيد ياسر ضيايي

 

30

 

60

 

400

24

نرم افزار safe و etabs

42

دكتر سيد محمد مهدي غفوري

10

20

350

25

طراحي بر مبناي عملكرد با استفاده از نرم افزار perform 3d

42

دكتر سيد محمد مهدي غفوري

10

20

450

26

آشنايي با تحليل خطر لرزه‌اي

32

دكتر سيد محمد مهدي غفوري

10

20

400

27

آشنايي با امداد و نجات و مديريت بحران در حوادث طبيعي

(مخصوص مديران دستگاه‌ها)

8

دكتر سيد محمد مهدي غفوري- علي اصغر حيدري

40

50

150

28

ايده پردازي خلاقانه با طراحي حجم و ماكت سازي

36

مهندس شيما صادقي

15

40

350

29

دوره مقدماتي Sketchup

30

مهندس شيما صادقي

15

40

230

30

اصول و نكات فني طراحي نماي حرفه اي

20

مهندس شيما صادقي

20

40

400

31

كار آفريني حقوقي

6

محمد حسين مرادي

10

20

120

           

تشکيلات سازماني
کاربر گرامي!
با پوزش اطلاعات در حال تکميل مي باشد.
شوراي تحصيلات تکميلي
                


نگاهي به آيين نامه شوراي تحصيلات تکميلي
 

*براساس ماده 27 آئين نامه مديريت دانشگاهها و موسسات آموزش عالي مصوب 249 جلسه شوراي عالي انقلاب فرهنگي مورخ 11/4/70
به منظور تهيه و تدوين برنامه هاي آموزشي دوره هاي تحصيلات تکميلي وپيشنهاد آن به شوراي دانشگاه و کمک به امور اجرايي و فراهم آوردن امکانات در زمينه گسترش دوره هاي تخصصي، شوراي تحصيلات تکميلي دانشگاه و شوراي تحصيلات تکميلي دانشکده ها تشکيل مي شود. 
 

وظايف و ترکيب اعضاي شوراي تحصيلات تکميلي

*مطابق ماده 28 ترکيب اعضاي شوراي تحصيلات تکميلي دانشگاه(الف)و وظايف ان (ب)عبارتند از:
الف-ترکيب:
      1- معاون تحصيلات تکميلي دانشگاه (رئيس شورا).
2- معاونان آموزشي و پژوهشي دانشکده.
3- مسؤولان (مديران) تحصيلات تکميلي دانشکده ها يا نمايندگان شوراهاي تحصيلات تکميلي دانشکده ها.
4- مسؤول خدمات آموزشي تحصيلات تکميلي دانشگاه.
ب- وظايف:
1- همکاري با معاونان تحصيلات تکميلي دانشگاه جهت ايجاد زمينه هاي اجرائي مصوبات شوراي دانشگاه، تصميمات هيئت رئيسه و آئين نامه ها و برنامه هاي مصوب.
2- تدوين و پيشنهاد برنامه هاي مختلف آموزشي به شوراي دانشگاه
ازجمله:
-برنامه هاي آموزشي دوره هاي کارشناسي ارشد و دکتري.
- پيشنهاد تغييرات لازم در نحوه اجراي برنامه هاي درسي در چهارچوب ضوابط مصوب.
- بررسي آئين نامه هاي تحصيلات تکميلي و اظهار نظر درباره آنها.
- پيشنهاد طرح هاي مناسب آموزشي غير رسمي کوتاه مدت و ميان مدت به شوراي دانشگاه.
- برآورد ظرفيت پذيرش دانشجوي جديد در دوره هاي تحصيلات تکميلي و ارائه آن به شوراي دانشگاه.
3- بررسي و اظهار نظر درباره مسائلي که توسط شوراي دانشگاه يا معاون تحصيلات تکميلي دانشگاه به شورا ارجاع مي شود.
4- بررسي کيفيت آموزشي دوره هاي تحصيلات تکميلي در دانشگاه و بررسي کيفيت آموزشي اعضاي هي
ٱت علمي فعال در اين دوره ها و ارائه گزارش آن به شوراي دانشگاه.
5- بررسي پيشنهاد ت
ٱسيس رشته ها و دوره هاي تکميلي جديد دانشگاه.
6- تصويب عناوين رساله (پايان نامه هاي تحقيقاتي دوره هاي کارشناسي ارشد و بالاتر). 


اعضاي شوراي تحصيلات تکميلي دانشگاه قم
آقاي دکتر قاسمي معاون آموزش و تحصيلات تکميلي دانشگاه
آقاي دکتر وزيري فرد معاون پژوهشي دانشگاه
آقاي دکتر محمودي مدير تحصيلات تکميلي دانشگاه
آقاي دکتر خالقي مدير امور آموزش دانشگاه
آقاي دکتر نيلي معاون آموزشي دانشکده مديريت
آقاي دکتر اعرابي معاون آموزشي دانشکده الهيات و معارف اسلامي
آقاي دکتر مشهدي معاون آموزشي دانشکده حقوق
آقاي دکتر حبيب زاده معاون آموزشي دانشکده ادبيات و علوم انساني
آقاي دکتر تقي پور معاون آموزشي دانشکده علوم پايه
آقاي دکتر مويدي معاون آموزشي دانشکده فني و مهندسي
آقاي دکتر اکبرپور معاون آموزشي پرديس خودگردان
خانم دکتر ساطع
مدير آموزشي و پژوهشي پرديس خواهران
شوراي آموزشي دانشگاه
نگاهي به آيين نامه شوراي آموزش

    *براساس ماده 17آئين نامه مديريت دانشگاهها و موسسات آموزش عالي مصوب 249 جلسه شوراي عالي انقلاب فرهنگي مورخ 11/4/70
 به منظور ايجاد هماهنگي در امور اجرايي و برنامه ريزي، همکاري با شوراي دانشگاه و هي
ٱت رئيسه، در هر يک از حوزه هاي معاونت هاي فرهنگي، آموزشي، پژوهشي، دانشجويي و تحصيلات تکميلي، شوراهايي با ترکيب و وظايف خود و به رياست هر کدام از معاونان تشکيل مي شود. اين شوراها، شورا هاي تخصصي دانشگاه محسوب مي شوند و حکم اعضاي آن را رئيس دانشگاه صادر مي کند. شوراي دانشگاه مي تواند به صواب ديد خود مسائلي را براي بررسي و اظهار نظر به يکي از شورا هاي تخصصي محول کند. 

     *براساس ماده 18 اين آيين نامه به منظور تهيه و تدوين برنامه هاي آموزشي و پيشنهاد آن به شوراي دانشگاه و کمک به امور اجرايي و فراهم آوردن امکانات در زمينه فعاليت هاي آموزشي، شوراي آموزشي تشکيل مي شود.
براساس ماده 19 آئين نامه اعضاي شوراي آموزشي عبارتند از:
الف- معاون آموزشي دانشگاه.
ب- معاون تحصيلات تکميلي دانشگاه.
ج- معاونان آموزشي دانشکده ها و آموزشکده ها.
د- مدير کل امور خدمات آموزشي دانشگاه.
ه- دو تن از چهار تن اعضاي هيئت علمي به پيشنهاد معاون آموزشي و تصويب شوراي دانشگاه.
مطابق ماده 20، وظايف شوراي آموزشي دانشگاه عبارت است از:
الف- همکاري با معاون آموزشي دانشگاه براي ايجاد زمينه اجراي مصوبات شوراي دانشگاه و تصميمات هي
ٱت رئيسه.
ب- ارائه پيشنهاد در اين زمينه ها به شوراي دانشگاه از جمله:
- برنامه هاي آموزشي
-نحوه اجراي برنامه هاي درسي در چهارچوب مصوبات.
- آئين نامه هاي آموزشي.
- طرح هاي مناسب آموزشي غير رسمي کوتاه مدت و ميان مدت.
- ظرفيت پذيرش دانشجوي جديد.
ج- بررسي و اظهار نظر درباره مسائلي که شوراي دانشگاه يا معاون آموزشي دانشگاه به شورا ارجاع مي دهد.
د- بررسي کيفيت آموزشي در دانشگاه و بررسي کيفيت آموزش اعضاي هيئت علمي و ارائه آن به شوراي دانشگاه.
ه- بررسي پيشنهاد ت
ٱسيس رشته ها و دوره هاي جديد دانشگاه.
و- بررسي متون جزوه ها و کتاب هاي ارائه شده از طرف اعضاي هيئت علمي از لحاظ تطبيق با سر فصل هاي مصوب و ارائه نتيجه به شوراي دانشگاه.
ز- بررسي و تائيد دعوت استادان خارجي در رشته هاي مورد نياز بنا به پيشنهاد گروههاي آموزشي و تائيد دانشکده براي ارئه به مراجع قانوني.
ج- بررسي و تائيد صلاحيت علمي متقاضيان عضويت در هيات علمي دانشگاه که بايد پس از ت
ٱييد گروه آموزشي ذيربط از طريق رئيس هر دانشکده به شوراي آموزشي ارجاع شود.



اعضاي شوراي آموزش دانشگاه قم
آقاي دکتر قاسمي معاون آموزش و تحصيلات تکميلي دانشگاه
آقاي دکتر محمودي مدير تحصيلات تکميلي دانشگاه
آقاي دکتر خالقي مدير امور آموزش دانشگاه
آقاي دکتر نيلي معاون آموزشي دانشکده مديريت
آقاي دکتر اعرابي معاون آموزشي دانشکده الهيات و معارف اسلامي
آقاي دکتر مشهدي معاون آموزشي دانشکده حقوق
آقاي دکتر حبيب زاده معاون آموزشي دانشکده ادبيات و علوم انساني
آقاي دکتر تقي پور معاون آموزشي دانشکده علوم پايه
آقاي دکتر مويدي معاون آموزشي دانشکده فني و مهندسي
آقاي دکتر اکبرپور معاون آموزشي پرديس خودگردان
خانم دکتر ساطع
مدير آموزشي و پژوهشي پرديس خواهران

 
واحد کارشناسان
 


آقاي حميد فرجي شعاع  - کارشناس مسئول آموزشي اداره کل دانشگاه - 32103411


آقاي سيد حسين چاوشي – کارشناس آموزشي اداره کل دانشگاه - 32103413 
 


 

اهم وظايف کارشناسان خدمات آموزشي در اداره کل آموزش دانشگاه

 

·         ثبت احکام کميسيون موارد خاص در سيستم

·         اقدام در خصوص
o       ارسال درخواست انتقالي
o       تغيير رشته
o       بازگشت به تحصيل به کميسيون
o       اجراي حکم بعد از بازگشت از کميسيون
·         اعمال حکم دانشجويان انصرافي وترک تحصيل و اخراجي
·         اعمال وضعيت هاي تحصيلي (مهمان ، انتقالي ، حذف ترم ،مرخصي و ...) دريافت شده از دانشکده
·         ارسال ريز نمرات دانشجويان مهمان به دانشگاه مبدا
·         اعمال احکام کميته انضباطي در سيستم
·         ثبت ريز نمرات مهماني
·         ثبت دروس معادل سازي شده
·         صدور نامه پذيرش دانشجويان مهماني و انتقالي
·         بررسي وضعيت فارغ التحصيلي
·         اعمال مقررات آموزشي


رييس اداره خدمات آموزشي و دبير کميته منتخب آموزش
                         
مهدي صادقي
                          
 شماره تماس: 2853311-داخلي 2248




شرح وظايف
:

 

1-   نظارت بر حسن اجراي قوانين و مقررات آموزشي دوره­هاي کارشناسي، کارشناسي ناپيوسته و کارداني

2-   نظارت و ارجاع اموربه واحد رايانه و پيگيري امور مربوط به نرم­افزار آموزش و اصلاحات لازم

3-   نظارت و ارجاع اموربه واحد پذيرش و دانش­موختگان و پيگيري صحت انجام مراحل فارغ­التحصيلي

4-   نظارت و ارجاع امور به واحد کارشناسان آموزش و پيگيري انجام صحيح کليه امور آموزشي دانشجويان

5-   تهيه و ارسال ظرفيت پذيرش ساليانه به سازمان سنجش

6-   پيگيري امور مربوط به تأسيس رشته­هاي جديد

7-   پيگيري و نظارت بر امور ثبت نامي دانشجويان ورودي جديد

8-   برگزاري و شرکت در جلسات کميته منتخب شوراي آموزشي دانشگاه و ابلاغ و پيگيري مصوبات کميته

9-   تهيه فرمها و دستورالعمل­هاي لازم جهت انجام امور آموزشي دانشجويان

10- هماهنگي با مسؤولين آموزش دانشکده­ها در مورد امور آموزشي دانشجويان

11- انجام کليه امور تأييديه تحصيلي و صدور دانشنامه مربوط به مؤسسات آموزشي غيرانتفاعي به عنوان دانشگاه منتخب استان

      12- ارائه گزارشات لازم به مديريت آموزش و تحصيلات تکميلي و معاون آموزشي دانشگاه
قوانين و مقررات - کارشناسي
قوانين و مقررات - تحصيلات تکميلي
آيين نامه  ها و دستور العملهاي (کارشناسي ارشد و دکتري) 
فايلها
ايين نامه ميهماني و انتقال دانشجويان .doc 46.08 KB ايين نامه جديد مهماني
adj.pdf 2.43 MB ايين نامه جديد دکتري
aeen nameh.zip 464.696 KB ايين نامه اعطاي بورس
aejt.pdf 59.086 KB دستور العمل اجرايي آيين نامه انتقال دانشجويان ايراني شاغل
dadd.pdf.pdf 127.298 KB دستورالعمل اجرايي ايين نامه دکتري دانشگاه قم
dattt.pdf 51.599 KB دستورالعمل پذيرش بدون ازمون دانشجويان ارشد در مقطع دکتري
ftt.pdf.pdf 177.069 KB فرم طرح تحقيق پايان نامه
rttt.pdf 78.068 KB نمودار روند پژوهشي دانشجويان
tattt .pdf 68.407 KB تقويم اجرايي تحصيلات تکميلي
آيين نامه دوره دکتري سال 1389.pdf 180.282 KB
آيين نامه و دستورالعمل کارشناسي ارشد.pdf 550.14 KB
اصلاح ماده 8 دستورالعمل کارشناسي ارشد.pdf 116.985 KB
شيوه نگارش پايان نامه.pdf 800.689 KB
1 2
تعداد بازديد اين صفحه: 875524
ديگر بخش ها درباره دانشگاه قم سامانه هاپيوندهاي مفيدارتباط با ما
آدرس پستي: قم - بلوار الغدير - بعد از شهرك قدس - دانشگاه قم
كدپستي: 3716146611
تلفن : 32103000- 025
فكس : 32854499- 025
پست الكترونيكي:
صفحه اول | بازگشت | حريم خصوصي كاربران |
Guest (Qomuniguest)

پورتال معاونت آموزشي و تحصيلات تكميلي - دانشگاه قم
مجری سایت : شرکت سیگما